25 stycznia 2018

Zakopane!

Hejka! dzisiaj przychodzę do was z kolejną podróżą w której miałam okazję uczestniczyć i moi znajomi ten wyjazd był do Zakopanego wyjazd był w grudniu około 17 z miejscowości której mieliśmy wyjeżdżać do gór na miejscu byliśmy w późnych porach zmęczeni od razu poszliśmy do recepcji  po klucz do pokoju hotelowego po dostaniu od razu poszliśmy do pokoi nazajutrz śniadanie mieliśmy o 9:30 a po nim pojechaliśmy do papugarni gdy byliśmy na miejscu dostaliśmy pokarm dla papug i szczerze wam powiem w papugarni byłam pierwszy raz i mogę powiedzieć że te papużki były przyjazne lecz roztrzepywały włosy oczywiście mam zdjęcia wrzucę wam abyście zobaczyli

Po papugarni od razu pojechaliśmy do hotelu aby się odświeżyć przed obiadem po pysznym jedzonku pojechaliśmy na termy bukovina

Czas na termach miło spędziliśmy ale to co dobre szybko się kończy i trzeba było wracać na kolację wigilijną która była dla nas zorganizowana i ta wigilia była wspaniała! po uroczystości udaliśmy się do swoich pokoi natomiast następnego dnia po śniadaniu mieliśmy kulig

A po kuligu pojechaliśmy na Krupówki
 A po tym niestety musieliśmy jechać na obiad i pojechać do naszych domów trudno było się rozstać z naszą ekipą

Zapraszam was na moje social media: