24 stycznia 2018

Magiczne ogrody/ TAJNA MISJA!

Hejka! dawno mnie tu nie było ale wracam i postaram się dodawać posty w soboty jak będę mogła chciałabym się z wami podzielić zdjęciami z tajnej misji bo wiem że w ostatnim poście nie dodałam zdjęć ale nie tylko o tajnej misji będzie bo byłam również w magicznych ogrodach w wakacje 2017 z super ludźmi bardzo mile wspominam ten wyjazd od razu jak przyjechaliśmy na miejsce zbiórki panie z tego wyjazdu nas przeliczyły po czym z dziewczynami zajęłyśmy tyły i cała podróż minęła bardzo dobrze aż nie wiedząc kiedy nagle byliśmy na miejscu z ekipą przed dużym wejściem do magicznych ogrodów a tam czekał na nas po wejściu pan który zadawał nam różne zabawy taneczne śmiesznie nam to wychodziło nawet ale dało się przeżyć oto kilka fotek z tego

 
 




Bardzo słońce wtedy świeciło aż raziło w oczy ale dzięki takiej zabawie nawet to nie było w stanie przeszkodzić powrót był około wieczoru szkoda było się rozstawać po tak fajnym dniu
a teraz pewnie jesteście ciekawi jakie mam zdjęcia z teatru z Warszawy już wam pokazuję tylko ostrzegam wtedy nie nosiłam okularów wyglądałam zupełnie inaczej trzymajcie tutaj kilka zdjęć

 
 
 

Aktorzy byli bardzo mili chętnie odpowiadali na pytania oraz pochwały które dostawali od widzów spektaklu to wydarzenie z mojego życia zaliczam do udanych ekipa nasza też była bardzo super mimo różnicy wieku mam nadzieję że spodobał wam się mój pościk i dajcie znać w komentarzach czy chcecie więcej takich postów abym dla was pisała ale również zapraszam was na moje:

                                   Social Media:
           Snapchat: katarzynakaluza(królowa)
        Instagram: katarzyna8122000 https://www.instagram.com/katarzyna8122000/
   YouTube: Katarzyna K https://www.youtube.com/channel/UCzNWEOAw_6no70MuNFXvTGA 
 
 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Okaleczanie

Dzisiaj chce poruszyć sprawę okaleczania się wygląda to tak że osoby które mają załamanie one racjonalnie nie myślą słowa ,,Nie tnij się'...